Sabtu, 11 Disember 2010

coretan suka suki..=)

Sementara menunggu utuk berlepas ke kota bharu..balik kampung..yeaa..hehe..flight pukul 2 petang,saya nak mencoret sikit..hehe..Pada pandangan saya sejak akhir-akhir ini,mutu penulisan blog saya sangat2 merudum,.macamlah bermutu sangat sebelum ini!..haha..
Saya sendiri buntu memlih topik sebab topik yang senantiasa berputaran di fikiran saya selalunya sangat2 sensitif.
Jika salah huraian mengguris hati pihak lain.Daripada merosakkan mood orang biar saya pendam dalam-dalam.
Masalahnya penulisan saya jadi hambar dan sepi..Tidak hidup…orang kata TAK LIVE laaaaa
Dunia blogging sangat luas..dan saya hanyalah zarah dalam bidang ini…zarah ya bukan barah..hehe..
Saya tidak pandai teknikal alam blogging..saya hanya end user…
Blog pun campur aduk…
Nak berbangga pun rasa segan silu..hehe
hm..Idea..datanglah idea…biar yang bernas bernas moga jadi manfaat…

Doakan saya semoga selamat smpai ke kampung halaman...=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan